banner d'idrogenu

Usine d'oxygène VPSA (usine VPSA-O2)

  • Alimentazione tipica: Air
  • Gamma di capacità: 300 ~ 30000 Nm3/h
  • O2purezza: finu à 93% in vol.
  • O2pressione di supply: secondu u requisitu di u cliente
  • Funzionamentu: automaticu, cuntrullatu da PLC
  • Utilities: Per a produzzione di 1.000 Nm³/h O2 (purezza 90%), i seguenti Utilities sò richiesti:
  • Potenza installata di u mutore principale: 500kw
  • Acqua di rinfrescante circulante: 20 m3/h
  • Acqua di sigillatura circulante: 2,4 m3/h
  • Aria di l'instrumentu: 0,6 MPa, 50 Nm3/h

* U prucessu di pruduzzione di l'ossigenu VPSA implementa un disignu "customizatu" secondu a diversa altitudine di l'utilizatori, e cundizioni meteorologiche, a dimensione di u dispusitivu, a purità di l'ossigenu (70% ~ 93%).

 


Introduzione di u produttu

Prucessu

U principiu di funziunamentu di u vacuum pressure swing adsorption ossigenu Plant (VPSA O2 Plant) hè à aduprà lithium sieve molekulari à adsorbe selettivamente l'azotu in l'aria, cusì chì l'ossigenu hè arricchitu à a cima di a torre di adsorption cum'è una pruduzzioni di gas prodottu. U prucessu tutale include almenu dui passi di adsorption (bassa pressione) è desorption (vacuum, vale à dì pressione negativa), è l'operazione hè ripetuta in cicli. Per ottene in modu cuntinuu i prudutti di l'ossigenu, u sistema di adsorption di l'unità di pruduzzione di l'ossigenu VPSA hè cumpostu di duie torri d'adsorption dotate di seta moleculare (assume a torre A è a torre B) è pipeline è valve.

L'aria compressa hè filtrata è in a torre A, dopu l'ossigenu hè cullatu à a cima di a torre d'adsorption A cum'è u pruduttu di u gasu. À u listessu tempu, a Torre B hè in u stadiu di rigenerazione, quandu a torre A hè in u prucessu di adsorption tende à a saturazione di adsorption, sottu u cuntrollu di l'urdinatore, a fonte d'aria si trasforma in Tower B è entra in u prucessu di pruduzzione d'ossigenu adsorption. E duie torri cooperanu in u ciculu per ottene a pruduzzione d'ossigenu cuntinua.

Caratteristiche tecniche di a pianta VPSA O2

Tecnulugia matura, sicura è affidabile
Bassu cunsumu d'energia
Alta automatizazione
Costu di operazione economica

Specificazioni VPSA O2 Plant

Capacità d'ossigenu
Nm3/h

Ajuste di carica
%

Cunsumu d'acqua
t/h

Cunsumu d'energia
KWh/m3

Superficie di u pianu
m2

1000 Nm3/h

50% ~ 100%

30

secondu e cundizioni specifiche

470

3000 Nm3/h

50% ~ 100%

70

secondu e cundizioni specifiche

570

5000 Nm3/h

50% ~ 100%

120

secondu e cundizioni specifiche

650

8000 Nm3/h

20% ~ 100%

205

secondu e cundizioni specifiche

1400

10000 Nm3/h

20% ~ 100%

240

secondu e cundizioni specifiche

1400

12000 Nm3/h

20% ~ 100%

258

secondu e cundizioni specifiche

1500

15000 Nm3/h

10% ~ 100%

360

secondu e cundizioni specifiche

1900

20000 Nm3/h

10% ~ 100%

480

secondu e cundizioni specifiche

2800

* I dati di riferimentu sò basati nantu à a purità di l'ossigenu 90% * U prucessu di produzzione di l'ossigenu VPSA implementa un disignu "customizatu" secondu a diversa altitudine di l'utilizatore, e cundizioni meteorologiche, a dimensione di u dispusitivu, a purità di l'ossigenu (70% ~ 93%).

(1) Prucessu di Adsorption Plant VPSA O2

Dopu à esse stimulatu da u soffiatore di radiche, l'aria di alimentazione serà direttamente mandata à l'adsorbitore in quale diversi cumpunenti (per esempiu H2O, CO2è N2) sarà successivamente assorbito da diversi adsorbenti per ottenere ulteriormente O2(a purezza pò esse aghjustata per l'urdinatore trà 70% è 93%). O2serà uscita da a cima di l'adsorber, è poi mandatu in u tank buffer di u produttu.
Sicondu i bisogni di i clienti, diversi tipi di compressori d'ossigenu ponu esse utilizati per pressurizà l'ossigenu di u produttu à bassa pressione à a pressione di destinazione.
Quandu u bordu d'attaccamentu (chjamatu cum'è l'adsorption primariu) di a zona di trasferimentu di massa di impurità assorbite righjunghji una certa pusizione in a sezione riservata di l'outlet di u lettu, a valvula di ingressu di l'aria di alimentazione è a valvola di uscita di gas di u produttu di stu adsorber deve esse chjusu. per cessà l'assorbimentu. U lettu adsorbente cumencia à trasfurmà à u prucessu di ricuperazione è di regenerazione à pressione uguale.

(2) VPSA O2 Plant Equal-Depressurize Prucessu

Questu hè u prucessu in quale, dopu à u cumpletu di u prucessu di adsorption, i gasi arricchiti in ossigenu di pressione relativamente alta in l'assorbitore sò messi in un altru adsorber di pressione di vacuum cù a rigenerazione finita in a listessa direzzione di l'adsorption Questu hè micca solu un prucessu di riduzzione di pressione, ma ancu un prucessu di ricuperazione di l'ossigenu da u spaziu mortu di u lettu. Dunque, l'ossigenu pò esse ricuperatu cumplettamente, per migliurà a tarifa di ricuperazione di l'ossigenu.

(3) VPSA O2 Plant Vacuumizing Prucessu

Dopu à u cumpletu di l'equalizazione di pressione, per a rigenerazione radicale di l'adsorbente, u lettu di adsorption pò esse vacuumized cù una pompa di vacuum in a listessa direzzione di l'adsorption, per riduce ancu più a pressione parziale di impurità, desorbe completamente impurità adsorbite, è rigenerate radicalmente. l'adsorbente.

(4) VPSA O2 Plant Equal- Repressurize Process

Dopu à u cumpletu di u prucessu di vacuumizing è rigenerazione, l'adsorber deve esse rinforzatu cù gasi arricchiti in ossigenu di pressione relativamente alta da altri adsorbers. Stu prucessu hè currispundenti à u prucessu di equalizazione è di riduzzione di pressione, chì ùn hè micca solu un prucessu di spinta, ma ancu un prucessu di ricuperazione di l'ossigenu da u spaziu mortu di altri adsorbers.

(5) VPSA O2 Plant Product Final Gas Repressurizing Process

Dopu à u prucessu Equal- depressurize, per assicurà a transizione stabile di l'adsorber à u prossimu ciculu di assorbimentu, guarantiscenu a purezza di u produttu, è riduce u intervallu di fluttuazione in questu prucessu, hè necessariu di rinfurzà a pressione di l'adsorber à a pressione di assorbimentu cù ossigenu prodottu.
Dopu à u prucessu di sopra, tuttu u ciculu di "absorption - regeneration" hè cumpletu in l'adsorber, chì hè prontu per u prossimu ciculu di absorption.
I dui adsorbitori travaglianu alternativamente secondu e prucedure specifiche, in modu di realizà a separazione di l'aria cuntinua è ottene l'ossigenu di u produttu.