- Alimentazione tipica: H2- mistura di gas ricca
- Gamma di capacità: 50 ~ 200000 Nm³/h
- H2purezza: Tipicamente 99,999% per vol. (99,9999% opzionale per vol.) & Soddisfà i standard di pila di combustibile à l'idrogenu
- H2pressione di supply: secondu u requisitu di u cliente
- Funzionamentu: Automaticu, cuntrullatu da PLC
- Utilità: e seguenti Utilità sò richieste:
- Instrument Air
- Elettricu
- Azotu
- Forza elettrica
Video
Methanol Cracking Hydrogen Production Technology usa metanolu è acqua cum'è materie prime, trasfurmà u metanolu in gasu mistu per mezu di catalizzatore è purifica l'idrogenu attraversu l'adsorzione di swing di pressione (PSA) sottu una certa temperatura è pressione.
Caratteristiche tecniche
1. Alta integrazione: u dispusitivu principale sottu 2000Nm3/h pò esse skided è furnitu in tuttu.
2. Diversificazione di i metudi di riscaldamentu: riscaldamentu d'ossidazione catalitica; Riscaldamentu à circulazione di gas di fume auto-riscaldante; Riscaldamentu di furnace à oliu di cunduzzione di calore di carburante; Riscaldamentu elettricu Riscaldamentu d'oliu di cunduzzione di calore.
3. Bassu cunsumu di metanol: u minimu cunsumu di metanol di 1Nm3L'idrogenu hè garantitu per esse <0,5 kg. L'operazione attuale hè di 0,495 kg.
4. Recuperazione gerarchica di l'energia di u calore: maximizà l'utilizazione di l'energia di u calore è riduce l'offerta di calore da 2%;
(1) Cracking di metanolu
Imbulighjate u metanolu è l'acqua in una certa proporzione, pressurize, calore, vaporizà è surriscalda u materiale di mistura per ghjunghje à una certa temperatura è pressione, dopu in presenza di catalizzatore, a reazione di cracking di metanol è a reazione di spostamentu di CO eseguite à u stessu tempu, è generà un mischiu di gas cù H2, CO2è una piccula quantità di CO residuale.
U cracking di metanolu hè una reazzione cumplicata multicomponente cù parechji gasi è reazzioni chimichi solidi
Reazioni principali:
CH3OHCO + 2H2- 90,7 kJ/mol |
CO + H2OCO2+ H2+ 41,2 kJ/mol |
Riassuntu di a reazione:
CH3OH + H2OCO2+ 3 ore2- 49,5 kJ/mol |
Tuttu u prucessu hè un prucessu endotermicu. U calore necessariu per a reazione hè furnitu da a circulazione di l'oliu di cunduzzione di calore.
Per risparmià l'energia di u calore, u mischju di gasu generatu in u reattore faci scambià u calore cù u liquidu di a mistura di materiale, poi si condensa, è hè lavatu in a torre di purificazione. U liquidu di mistura da u prucessu di condensazione è lavatu hè siparatu in a torre di purificazione. A cumpusizioni di sta mistura liquida hè principalmente acqua è metanol. Hè rinviatu à u tank di materia prima per u riciclamentu. Allora u gasu di cracking qualificatu hè mandatu à l'unità PSA.
(2) PSA-H2
Pressure Swing Adsorption (PSA) hè basatu annantu à l'adsorzione fisica di molécule di gas nantu à a superficia interna di un adsorbente specificu (materiale solidu poroso). L'adsorbente hè faciule d'adsorbe cumpunenti di alta ebollizione è difficiuli di adsorbe cumpunenti di bassa ebollizione à a stessa pressione. A quantità di adsorbimentu aumenta sottu pressione alta è diminuisce sottu pressione bassa. Quandu u gasu di l'alimentazione passa per u lettu di adsorption sottu una certa pressione, l'impurità di alta ebollizione sò adsorbite selettivamente è l'idrogenu di bassa ebollizione chì ùn hè micca facilmente adsorbitu esce. A separazione di cumpunenti di l'idrogenu è di impurità hè realizata.
Dopu à u prucessu di adsorption, l'adsorbente desorbe l'impurità assorbita quandu riduce a pressione in modu chì pò esse rigeneratu per adsorbe è separà impurità di novu.